睇完本唔記得咩周刊
可能係便利~ 講話有人起討論區公開搵SL 即Secret lover  睇完d娛記篇野 覺得而家d人都真係幾open @!
講明條件
只可以去邊d地方拍拖
又要驚撞到熟人
又唔一定可以拖手
出到黎又可以隨時走先
又唔可以過問對方既野 
  話就話你情我願ja~ 不過我覺得太假了 講盡甜言蜜語全都是為左上床  嫌人麻煩又可以即時人間蒸法
上到去佢地講既討論區  d人真係咁樣...
仲俾d女仔話 d仔起度呃西屌...又唔肯俾錢....搞到咁..為乜....
對男人黎講 搵一個SL 其實真係咁..又未見過 又無感情 梗係想上床啦 唔通想談情咩
唔同女人~ 女人好多時都多人關心下 林下.. 當然都有D女仔係想ML啦
不過就唔覺D男人搵SL時有咩投訢
反而我覺得SP 會好D SEX PAETNER  大家係岩既 講到明係SEX 其他野都唔使諗 岩就一起間唔一打下友誼波....又唔使話咩比人呃... 不過因為講明搵SP既女仔少...D仔咪話自己搵SL囉 其實係想搵SP 至真

我想記錄LI 樣野係因為我覺得 SL同SP對人際關係有 好深遠既影響
LI個SL 既TERM 幾最近先開始流行 (之前有但未算成熟)...我想睇下第時會係發展成點
我直覺如果SL 真係好流行既話..
而.香港又男女比例係1:2 (10年內)
仲有每2個男人有1個唔係娶香港女仔...的情況下 會變成點....
一字記之曰    亂
""亂撚哂"" 
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 DICKSON @ 的神潘 的頭像
    DICKSON @ 的神潘

    DICKSON 的部落格

    DICKSON @ 的神潘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()